gAc-AST - 2008-03-19 01:39:45

Dział z ogłoszeniami o pracę, na oficjalnej stronie Blizzarda aktualizowany jest raz za razem. Firma poszukuje kolejnych specjalistów do zespołów pracujących nad Starcraftem 2 i World of Warcraft, jednak dla fanów "diabełka" najważniejsze są ogłoszenia oznaczone znaczkiem "Top Secret". Kryje się pod nimi co najmniej jeden nieogłoszony projekt, czyli nadzieja na trzecią część Diablo. Blizzard zamieścił wczoraj cztery nowe oferty pracy, z dopiskiem "ściśle tajne".

Tym razem firma poszukuje ludzi wyłącznie na stanowiska grafików 3D otoczenia, dlatego wszystkie oferty są prawie identyczne. Oto one:

"Główny projektant poziomów 3D"
Zespół odpowiedzialny za Diablo I i II poszukuje wykwalifikowanego głównego grafika 3D otoczenia z doświadczeniem w konstruowaniu poziomów używając Maya lub innego podobnego narzędzia do budowania w 3D. Idealny kandydat powinien mieć doświadczenie w tworzeniu poziomów w roli seniora lub prowadzącego w dostarczonej grze. Chcielibyśmy też, by ten kandydat posiadał zdolność rozumienia analitycznego konkurencyjnych gier online, z różnymi grami i modami Blizzard Ent. (Strategie czasu rzeczywistego, World of Warcraft, Defense of the Ancients, itd.). Główny projektant poziomów musi potrafić tworzyć zabawne i interesujące środowiska, które wyglądają świetnie i można w nie świetnie grać podczas zarządzania i nadzoru nad drużyną dodatkowych projektantów poziomów. Preferowane umiejętności w skryptowaniu lub ogólnym modelowaniu / teksturowaniu 3D.

"Starszy projektant poziomów 3D"
Zespół odpowiedzialny za Diablo I i II poszukuje wykwalifikowanego starszego grafika 3D otoczenia z doświadczeniem w konstruowaniu poziomów używając Maya lub innego podobnego narzędzia do budowania w 3D. Idealny kandydat ma za zadanie stworzyć mapy w dostarczonej grze. Chcielibyśmy też, by ten kandydat posiadał zdolność rozumienia analitycznego konkurencyjnych gier online z różnymi grami i modami Blizzard Ent. (Strategie czasu rzeczywistego, World of Warcraft, Defense of the Ancients, itd.). Główny projektant poziomów musi potrafić tworzyć zabawne i interesujące środowiska, które wyglądają świetnie i można w nie świetnie grać podczas zarządzania i nadzoru nad drużyną dodatkowych projektantów poziomów. Preferowane umiejętności w skryptowaniu lub ogólnym modelowaniu / teksturowaniu 3D.

"Stowarzyszony projektant poziomów 3D"
Zespół odpowiedzialny za Diablo I i II poszukuje wykwalifikowanego współpracownika projektantów 3D otoczenia z doświadczeniem w konstruowaniu poziomów używając Maya lub innego podobnego narzędzia do budowania w 3D. Idealny kandydat powinien mieć doświadczenie w tworzeniu poziomów w roli seniora lub prowadzącego w dostarczonej grze. Chcielibyśmy też, by ten kandydat posiadał zdolność rozumienia analitycznego konkurencyjnych gier online z różnymi grami i modami Blizzard Ent. (Strategie czasu rzeczywistego, World of Warcraft, Defense of the Ancients, itd.).

"Projektant poziomów 3D
Zespół odpowiedzialny za Diablo I i II poszukuje wykwalifikowanego starszego grafika 3D otoczenia z doświadczeniem w konstruowaniu poziomów używając Maya lub innego podobnego narzędzia do budowania w 3D. Idealny kandydat ma tworzyć i dystrybuować poziomy w społeczności fanów / moderów lub posiadać doświadczenie w tworzeniu w dostarczonej grze. Chcielibyśmy też, by ten kandydat posiadał zdolność rozumienia analitycznego konkurencyjnych gier online z różnymi grami i modami Blizzard Ent. (Strategie czasu rzeczywistego, World of Warcraft, Defense of the Ancients, itd.). Główny projektant poziomów musi potrafić tworzyć zabawne i interesujące środowiska, które wyglądają świetnie i można w nie świetnie grać podczas zarządzania i nadzoru nad drużyną dodatkowych projektantów poziomów. Preferowane umiejętności w skryptowaniu lub ogólnym modelowaniu / teksturowaniu 3D.

Tak więc drużyna pracowników Blizzarda, która stworzyła Diablo 1 i Diablo 2 (czyli niegdysiejszy Blizzard North) jest coraz prężniej rozbudowywana, a ogłoszenia o pracę, jak wyżej napisaliśmy, dotyczą tajnego projektu. Nad jakim sekretnym tytułem mogą pracować ojcowie serii Diablo? Odpowiedź narzuca się sama, ale trzeba pamiętać, że Blizzard to nieprzewidywalna firma.

Dodał Przemo na www.diablo.phx.pl

www.zonline.pun.pl www.otwockkraszewskiego.pun.pl www.akkatsuki.pun.pl www.bso2d.pun.pl www.sekai-no-okama.pun.pl